tisdag 7 augusti 2012

Tjejdag!

Mannen ville gå på nåt pansarbilsmuseum så jag och dottern bestämde oss för att ha playdate med hennes bästa kompis Wendy. Vi tänkte åka till någon strand men vädret kändes lite ostadigt så vi åkte till en megalekpark i Täby. Behöver jag säga att denna kommun jag bor i knappt har en lekpark värd namnet heller?
Vi picknickade och lekte. Sen när jag ändå var åt det hållet passade jag på att besöka några second handbutiker. (Det är ganska glest med detta i denna skitkommun också)
Hittade massor. En potta till lilleman, (har en men den är alltid på fel ställe, vill ha en på varje våning)
Sen hittade jag UVkläder för stora barn. Lilleman kommer garanterat pottränas nästa år också, så jag köpte en stor för en femåring så han kan ha den utan att man behöver byxor.
Sen hittade jag lite danskläder. Vägrar köpa nya med katten på på HM, tänker inte föda det utbudet, så en gammal nopprig fick det bli. Sen hittade jag lite böcker och några tröjor till lilleman.
Sjukt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar