söndag 9 september 2012

En härlig höstdag

Idag har jag och en kompis varit på en underbar utflykt till Skillebyholm i Järna. Jag fick en lunch av henne där i födelsedagspresent, helt klockren!
Skillebyholm är en fantastisk höstmarknad som innefattade mat, nya och gamla kläder, leksaker och ännu mer grönsaker. Hela atmosfären runt detta ställe är något utöver det vanliga. Och vädret bidrog en del, friskt men soligt.
Jag och min kompis åkte iväg och tog med oss min lilleman som kanske inte var på sitt bästa humör, men det funkade rätt bra när han väl fått lite mat och somnat.
Hittade de sötaste små handmålade tavlorna. Ska på dop nästa vecka, så det var den perfekta presenten. Men det blev kanske lite dyrare än jag tänkt mig, för jag kom på att mina små pajsare också såklart skulle få en tavla. Väldigt nöjd över en rätt unik gåva.
Längtar redan till nästa år när jag ska åka tillbaka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar