torsdag 20 september 2012

Tjejresa!!!

Min mamma har velat att jag och dottern följer med henne till Norge på tjejresa bra länge.
I somras blåstes det av, för jag tyckte det var så onödigt att åka när maken var ledig, bättre att åka under den tid när han jobbar, jag vill ju gärna umgås med min familj.
Så nu bestämdes det att vi skulle åka. Maken lovade tidigt att anpassa sina arbetstider till lillemans rätt generösa dagistider på ca 9-15:30. Detta var i sin ordning. Tills en dag när han ringer till mig och säger att han fått ett viktigt möte på Malta. Jag säger lite argt att detta är inte ok, lilleman ska INTE ha barnvakt under denna tid. Då säger han att han ska ta med lilleman. Så så är det nu. Jag och dottern åker till Norge idag, och pappa och lilleman åkte till Malta klockan 04 imorse. Far och sontid, och mor och dottertid. Spännande. Dock saknar jag min lille pojke nåt alldeles kolossalt :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar