torsdag 27 december 2012

Duracellkanin

Barnen har sovit värre än någonsin. De sover fortfarande länge på morgonen, men det är små korta avbrott och dottern vill inte sova själv, och ska alltid sova på vår arm. Det är lite mysigt, men undrar lite hur länge det kommer pågå. Nu när vi åker bort har vi inte ens beställt en extrasäng till henne. Orka, hon skulle aldrig lägga sig där.
Häromdagen vaknade lilleman 3:30. Låg och halvsov med honom i två timmar. Han tjatade om att han "Mamma jag er hongrig, gå ner". Vid halvsex tröttnade jag och gick upp. Då åt han två portioner gröt och massa turkisk yogurt. Antar att han var lite hooongrig ändå.
Vi satt uppe och tittade lite på Bilar, jag försökte väcka liv i mitt favoritforum på nätet, men det var heldött. Så jag packade ihop lilleman och åkte till mataffären. Han somnade i bilen så hämnden var ljuv, väckte honom, har typ aldrig gjort, han såg väldigt förvånad ut. Sen tankade jag makens bil, åkte hem och gjorde pannkakor. I helgen fick vi fått en jättefin stor pulka till barnen av svärföräldrarna, så vi provade den. En kompis kom förbi på fika, sen skulle vi på middag. Försökte även sova mitt i allt detta, men det var omöjligt. Aningens speedad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar