torsdag 20 december 2012

Snart är det jul

Denna vecka har varit väldigt underlig. Dottern fick feber söndagnatt, på morgonen ingen feber alls, men jag tänkte jag har henne hemma ändå. Fick ställa in ett möte men det gjorde väl inte så mycket såhär i efterhand. Hon är glad och pigg hela dagen. På kvällen får hon feber en liten stund. Den går över på natten. Nästa dag helt feberfri. På onsdagen får jag fixa barnvakt, hon är superpigg så det gjorde väl inte så mycket. På kvällen stiger febern till nästan 40 grader. Så nu är vi såklart hemma idag och imorn. Det var den veckan som i stort sett bara försvunnit.
Men jag har hunnit med att laga en del mat och baka.
Måndag till onsdag bodde farmor och styvsvärfar här för jag tycker inte om att bo själv, det var ju jättebra. Jag är bara lite dålig på att be om hjälp, så det var väl ingen semester att ha dem här men det funkade.
Jag har ofta många järn i elden så den här veckan har jag tvingats att tagga ned och hänga med dottern. Vi har verkligen haft kvalitetstid tillsammans. Idag vill hon dock inte äta, det gillar vi inte. Så vi åkte för att köpa Piggelin och naturgodis. Det har väl gått sådär, hon har ätit som en liten mus :(
Hoppas det blir bättre snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar