söndag 24 juni 2012

Puh

Man ska inte klaga men det är rätt jobbigt att vara på samma ställe som sina föräldrar för länge. Tre dagar har det varit.. Och jag ska stanna här till onsdag. Dock ska jag in och jobba en dag, så då får jag andas ut lite. Hade gärna åkt hem men mannen är på jobbresa i tre dagar och jag gillar inte att sova själv. Nu lägger jag ett barn, så då kan jag också pusta ut. De ska sova båda hos mig, vill inte att de ska vara till besvär. Fast de är de inte, men jag vill inte att det ska bli nåt tjat om barnen. Just nu är dottern aningens trotsig, säger nej till typ allt. Då hon varken äter välling eller får så mycket utöver de som vi äter så börjar jag undra hur det är att leva på luft. Antar att hon äter om hon är hungrig. Ägg och pasta har hon ätit idag. Igår hällde jag grädde och massa extra ägg i pannkakorna. Antar att hon överlever. Läggningarna är verkligen på sommarlovsmode. 22-23 somnar hon in. Men då kan hon i och för sig sova till nio, så jag ska väl inte klaga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar