lördag 5 maj 2012

Begravning

Denna kväll är en lugn kväll. Då passar det att sätta igång det första blogginlägget jag någonsin gjort.
Varit på begravning av min äldsta väninnas pappa. Riktigt tragiskt. Min kompis är gravid och ska gifta sig i sommar. Det borde vara förbjudet att dö just då.
Ett barn av två är lagt.
Det andra äter amerikanska pannkakor med kanel och äpple i.
Jag är matfanatiker och försöker göra all mat jag kan själv till barnen. Tråkigt? Överpresterande? Pretto? Ja kanske, men för mig är det viktigt i en värld av äckligt halvfabrikat, det finns så mycket skit de får i sig bara genom att leva och andas, så jag gör vad jag kan.

1 kommentar:

  1. Spännande. Här blev det fiskpinnar till storebror då han tokratade torskryggen. huvudsaken är väl att man prövar.

    SvaraRadera