fredag 11 maj 2012

Så var det det här med tiden

Jag trodde att jag hade massa tid för det här, men märker att det har jag inte. Är alltid på språng.
Vill gärna hämta barnen tidigt på dagis, och de blir inte så glada när jag sitter framför datorn.
Lilleman har varit hemma en del den här veckan har varit riktigt soft när jag har kunnat göra massor i trädgården. Planterat ännu mer blommor.
Igår när det började regna tog jag tre fröpåsar och slängde ut, hoppas det blir lite fina sommarblommor.
I början på veckan sa mannen att han fixat barnvakt och det vore kul att gå ut med sin fru på lördag. Och det är det ju. Så vi (läs mannen) sms:ar ett par som vi inte umgåtts med för att fråga om vi kan äta middag. Vi hör inte ifrån dem förrän idag. -Ja vad trevligt, vi kommer gärna. Ehhhh, what? Så nu fick jag grym matångest och vet inte alls vad jag ska hitta på.
Var och tränade och kom på att jag ville göra en gryta. Men ska man fixa med det kan man lika gärna göra egen buljong att ha i. Så nu kokar en biff bourgogne på spisen med en himla massa benmärg i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar